Tüketicileri 2016’da ‘Efsane Kasım’ indirimleri ile tanıştıran e-ticaret platformu Hepsiburada, bu yılki kampanyasını başlattı.
Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, 2022’de Kasım döneminde yapılan kampanyalarla hane bütçelerine yaklaşık 1 milyar TL’lik destekte bulunduklarını, bu yıl ise söz konusu rakamı 4 milyar TL’ye taşımayı hedeflediklerini açıkladı.
Basın toplantısında konuşan Gökçetekin, taşımacı ekibinin 3.300 kişiden oluştuğunu ve bu ay söz konusu ekibe 1.000 kişi daha eklediklerini, iş ortaklarının sayısının da 100 bine ulaştığını vurguladı.
30 kategori ve 195 milyon adet ürün ile Efsane Kasım’a hazır olduklarını, bu dönemden hem müşterilerin hem de KOBİ’lerin faydalanacağını söyleyen Gökçetekin, “Sınırlı sayıda ürünleri 1-5 Kasım arasındaki Marka Günleri’nde sunacağız” dedi.
Arsa ve otomobil de var
Farklı ödeme çözümleri sunduklarını aktaran Gökçetekin, bu kapsamda Hepsiburada Limiti ile 20 milyon haneye limit tanımladıklarını, LinkGelir uygulaması ile de kullanıcılara aylık 50 bin TL’ye kadar Hepsipara kazanma imkanı da sunduklarını anlattı. Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün de farklı kategorilerde binlerce ürün ile birlikte özel uygun fiyatlı arsa ve 200 adet otomobili satışa sunacaklarını belirtti.
Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, enflasyonist baskının tüketici eğilimi üzerindeki etkisini değerlendirerek, “Tüketiciler fiyat karşılaştırmasına ve taksite yöneliyor bu dönemlerde. Bir alt kategoriye yönelme de görülüyor. Talep temel tüketim ürünlerine kayarken, burada da promosyon dönemleri takip ediliyor” dedi